Szépség-gyár világ


Az én világomban ragyogó tekintetek, elégedett mosolyok, igazi metamorfózisok, gyönyörű porcelánbabák születnek. Nem akarom feltétlenül követni azt a trendet, amely a láthatatlan pillák ösvényén visz bennünket. Pokolba a természetességgel, hiszen akkor veszünk inkább egy jó szempillaspirált! Szeretem az izgalmas, csábos, dús és erősen íves pillasorokat, és elég tapasztalattal rendelkezem ahhoz, hogy megvalósítsam bárki vágyálmát úgy, hogy az ne károsítson, folyamatosan viselhető, mégis rendkívül látványos legyen.


A szempilla építés első látásra “szerelem” volt az életemben! Épp olyan, ahogyan én szeretem, látványos, de nem úgy, mint egy smink, ami elkenődik, hanem viselője teljesértékű részévé válik, csodásan kiemelve szemeinek természetes szépségét. Azt írtam természetes? Nos, igen, bár plasztikai szintű változást képes okozni az arcon egy jól stylingolt, megfelelően megépített pillasor, mégis... tökéletesen rajtakaphatatlan. Mintha ilyen szerencsés adottságokkal született volna minden Szépség-gyár Lány! :)


A Szépség-gyárban oktatott összes technikát magam fejlesztettem, nem így akartam, a szükség hozta magával. Amikor megtanultam (?) szempillát építeni, elég hamar rám zúdult az érzés, hogy ne elégedjek meg a szemenkénti 30 szál vastag és egyenes pilla csálé applikálásával, így elmentem egy “haladó” képzésre, ahova már fotókkal és kérdésekkel felfegyverkezve érkeztem. Kétségeimet nem sikerült eloszlatni, képeimre azt a választ kaptam, hogy olyat nem lehet szálas szempilla hosszabbítással építeni, viszont kaptam még egy csinos oklevelet és papíron “profi” lettem. A dolog nem hagyott nyugodni, és így alakítottam ki egyedi, rendkívül egyszerű, tökéletességre, pontosságra, maximalizmusra kényszerítő alap építési technikámat, mely merőben eltér a tanultaktól, viszont remekül működik. Értelemszerűen szerettem volna továbblépni a dúsítás irányába, de nem előre elkészített, kőnehéz W és Y műtincsekkel képzeltem ezt, azonban akkor még Magyarországon nem találtam számomra megfelelő képzést a duplázási technikára. Irigykedve néztem a külföldi fotókat, folyamatosan információk után kutattam, hogy miként kell duplázott szetteket applikálni. Aztán ráleltem a 0.10-es szempillákra, el kell mondanom, hogy először kinevettek amikor vásároltam belőle, közölték, hogy ez senkinek nem kell, 2012-őt írunk! Elza volt az első, akinek dupláztam, ő csak munka után ért rá, én alapárban készítettem neki ezeket a szetteket körülbelül 3 és fél, 4 óra alatt, mindig hozott magával "alvós zoknit". Azonban az eredmény kárpótolt minden fáradságomért, nagyon tetszett, Elza is el volt ájulva, ekkor kezdtem el a vendégeimnek, az ő beleegyezésükkel, alap töltés áron duplázni a pillasoraikat. Kíváncsi voltam arra, miként "viselkedik" a szett, mi a töltésigénye, meddig terhelhető vele a pillasor, hogyan változik a látvány a különböző variálások hatására. 9 hónap tesztelés után lett a neve Elza-pilla helyett Szépség-gyár Szintezett Duplázott szett és kapott helyet az árlistában, ma már, természetesen folyamatosan fejlődik magától tovább a duplázás, több metódusát oktatom és használom! A Szépség-gyár Volume technika születését, gondolom, már le sem kell írnom , természetesen itt is kísérleti fázissal indult, azonnal imádtam, már az első alkalommal, aztán amikor egy gyakorlás alkalmával Megyeri Niki pilláit készítettem, aki gondolatnyit hiperszenzitív és problémái vannak a sokáig fekvéssel (♥ :) ♥), véletlenül kialakult a multi pick-up technikám, felkiáltottam -Ne mozdulj, feltalálok éppen!- Később beláttam, hogy nem én találtam fel a spanyol viaszt, hiszen nagyjából ugyanazok a tematikák léteznek a volume tincsezés világán belül, de akkor nagyon élvezetes pillanat volt! Hát igen, amikor egy végig dolgozott hét után más pihenne, akkor én bemegyek az üzletbe és megcsinálok egy "örömpillát", így alakulnak ki a technikáim! 


Gera-Király Anita 


A Szépség-gyár tulajdonosa, vezető oktatója, és technikáinak kifejlesztője